Interview met Vincent van Lierop

Met honger, humor en heldere communicatie bouwt Komma de fundering 

Van de verzekeringsbranche naar de wereld van logo’s, huisstijlen, websites, webshops en online marketing. Vincent van Lierop hervindt de energie bij Komma.

,,Als ik niet meer fluitend binnenkom of trots voor de liftdeur sta, dan stop ik.” Dit moment is voor Van Lierop bij verzekeraar Allianz nog niet aangebroken, maar hij wil het graag voorkomen. Dus kiest hij een ander pad en begint na veel doorzettingsvermogen van oprichter Stef Bogers, die hem al eerder wilde strikken, bij Komma, een Web & Branding Agency.

Een totaal nieuwe wereld voor hem, maar eentje die hem energie geeft. Als commercieel directeur zorgt Van Lierop (37) dat hij klanten aan Komma verbindt. Ook ondersteunt en begeleidt hij de knappe koppen met een flinke dosis humor, de honger om te willen groeien en een heldere vorm van communicatie.

Bij nieuwe klanten gaan de creatieve geesten vaak terug naar de essentie. Ze begeleiden alles wat met communicatie te maken heeft van begin tot eind. Daarvoor moeten ze soms diep graven. ,,We willen inspireren om onze klanten te laten groeien”, zegt Van Lierop.  

Wijsheid

Deze diepgang vindt hij ook terug bij Plateau Eindhoven. ,,Dit is een fijne plek om mensen te ontmoeten. Iedereen heeft hier ervaring en wijsheid in pacht waar je iets van opsteekt. Je kunt de diepte in, het kan ook luchtig.”

 

Een vraag, opmerking of belangstelling voor een lidmaatschap?

Petri Willems | Secretariaat

Petri Willems | Secretariaat

Secretariaat